Brighton eerste week! - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van willemijn francken - WaarBenJij.nu Brighton eerste week! - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van willemijn francken - WaarBenJij.nu

Brighton eerste week!

Blijf op de hoogte en volg willemijn

14 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

zo zit nu al ander halve week in Brighton.
en ook al een week school gehad.
het schoolsysteem is hier heel anders dan in Nl!
de students hebben veel meer te vertellen.
ik hoef gelukkig geen uniform aan, maar moet wel in
business kleding naar school komen haha.

verder kan ik heel goed overweg met mijn gastgezin :)
maandag gingen we bowlen
en ik had een weddenschap met james (gastvader)
als ik zou verliezen moest ik 3 dagen afwassen
en als james zou verliezen moest hij 3 dagen afwassen
want we hebben geen afwasmachine.
natuurlijk verloor ik en dat was 3 daagjes afwassen haha.

er is hier een hele groep van dezelfde organisatie die allemaal
high school doen. dat is wel heel gezellig, met die groep zijn we
ook gaan bowlen, shoppen, naar het strand geweest.

alles gaat hier goed, nog steeds wennen!
heb echt een gevoel dat dit een vakantie is. en dat ik elk moment
naar huis ga.

ik probeer mijn blogs een beetje bij te houden, maar heb het echt
heel erg druk. dus mijn volgende blog zal wel weer over een paar
weekjes verschijnen :)

veel liefs uit Brighton

  • 14 September 2012 - 10:45

    Robin & Henk Helsper:

    Hoi Willemijn,

    Leuk om je verslag te lezen. Zo te horen heb je het naar je zin. Veel plezier voor de rest van de tijd en probeer dat vakantiegevoel maar lekker vast te houden. Groetjes en kus,

    O.Henk

  • 14 September 2012 - 22:23

    Hanneke:

    Hi liefie,

    Gezellig om je verslag te lezen, voor de volgende drie dagen afwassen zou ik James uitdagen voor
    een spelletje, good luck Guus Geluk ;) dikke zoen X mama

  • 20 September 2012 - 20:42

    Hermke:

    Hoi Willemijn,

    Wat gezellig om over je eerste week in Brighton te lezen. Ik wil je wel eens zien in je business-outfit!
    Ik kan me de foto nog herinneren van jou in de rode stewardessenoutfit, stond je goed!

    Wat is de samenstelling van je gastgezin? ook nog een leeftijdgenootje.

    Veel plezier daar aan de andere kant van de Noordzee en hou dat vakantiegevoel lekker vast!

    grtjs Hermke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

willemijn

op 2 september ben ik naar Brighton vertrokken om high school te gaan doen voor een jaar. ik heb een blog aangemaakt zodat de mensen die geïnteresseerd zijn mij kunnen volgen.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 543
Totaal aantal bezoekers 8983

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: