maand in Brighton! - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van willemijn francken - WaarBenJij.nu maand in Brighton! - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van willemijn francken - WaarBenJij.nu

maand in Brighton!

Blijf op de hoogte en volg willemijn

29 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Eerste maand in Brighton zit er alweer bijna op.
Deze maand echt super leuk gehad!

Ik ben nu wel al helemaal gewend aan school en het leven hier.
Wat ik wel echt heel erg op mijn school merk,
is dat de kinderen uit mijn klas echt niet weten wat ze willen.
Of ze zullen doorgaan met school of stoppen en een baan vinden,
want in Engeland kan je al stoppen met school op je 16e.
Veel mensen op mijn shool hebben het al niet breed,
en university is heel duur.

Deze week had ik geholpen op de open dag voor mijn school,
met rondleiden. Ik kende mijn school daar zelf niet eens goed genoeg voor. Maar nu weet ik wel echt waar alles zit na de open dag.

Verder heb ik lekker nog even de toerist uitgehangen.
Weet nu alle leuke winkels en restaurants in Brighton wel te vinden!
Brighton is echt een hele leuke stad!
Er lopen zo veel verschillende mensen rond, dat maakt het echt heel leuk!
In de avond is Brighton echt heel mooi.
de Brighton pier, en the Brighton eye zijn dan helemaal verlicht.

geen week gaat voorbij zonder monnoply of een ander spel.
en natuurlijk met een weddenschap.
ik had weer eens verloren en dat wordt een week de shirts van james strijken. haha
maaaaar james had ook verloren dus vandaag ga ik zijn nagels lakken.
haha.

Met wat vrienden uit mijn klas zijn we naar de kermis geweest.
was heel gezellig. De laatste paar dagen wel echt engels weer gehad (regen, regen, regen) :p

Dit was het weer even voor nu, veel liefs!


  • 03 Oktober 2012 - 21:42

    Rina Van Nimwegen:

    Hoi Willemijn,

    Leuk dat je het zo naar je zin hebt. Leuke plaats is Brighton, hé. Hoe gaat het met je Engels? Ben je er al een beetje aan gewend om de hele dag in een andere taal te praten?
    Heb je al een quiz in de pub gedaan? Brigitte is daar altijd dol op.

    Geniet er lekker van!

    Groetjes, Gerard en Rina

  • 09 Oktober 2012 - 22:54

    Franca Koolen:

    Hey Willemijn

    Fijn dat alles zo leuk is. Ik hoorde van je moeder dat je samen met James en de gelakte nagels boodschappen bent gaan doen. Echt lachen. En nu op naar Halloween en het spookhuis. Ben benieuwd naar je verhaal hierover. Je weet dat Esmee op halloween jarig is, altijd weer leuk om op die dag een feestje te geven. Veel groetjes van ons allemaal en tot een nieuwe mail!

  • 09 Oktober 2012 - 22:54

    Franca Koolen:

    Hey Willemijn

    Fijn dat alles zo leuk is. Ik hoorde van je moeder dat je samen met James en de gelakte nagels boodschappen bent gaan doen. Echt lachen. En nu op naar Halloween en het spookhuis. Ben benieuwd naar je verhaal hierover. Je weet dat Esmee op halloween jarig is, altijd weer leuk om op die dag een feestje te geven. Veel groetjes van ons allemaal en tot een nieuwe mail!

  • 09 Oktober 2012 - 22:54

    Franca Koolen:

    Hey Willemijn

    Fijn dat alles zo leuk is. Ik hoorde van je moeder dat je samen met James en de gelakte nagels boodschappen bent gaan doen. Echt lachen. En nu op naar Halloween en het spookhuis. Ben benieuwd naar je verhaal hierover. Je weet dat Esmee op halloween jarig is, altijd weer leuk om op die dag een feestje te geven. Veel groetjes van ons allemaal en tot een nieuwe mail!

  • 09 Oktober 2012 - 22:54

    Franca Koolen:

    Hey Willemijn

    Fijn dat alles zo leuk is. Ik hoorde van je moeder dat je samen met James en de gelakte nagels boodschappen bent gaan doen. Echt lachen. En nu op naar Halloween en het spookhuis. Ben benieuwd naar je verhaal hierover. Je weet dat Esmee op halloween jarig is, altijd weer leuk om op die dag een feestje te geven. Veel groetjes van ons allemaal en tot een nieuwe mail!

  • 09 Oktober 2012 - 22:54

    Franca Koolen:

    Hey Willemijn

    Fijn dat alles zo leuk is. Ik hoorde van je moeder dat je samen met James en de gelakte nagels boodschappen bent gaan doen. Echt lachen. En nu op naar Halloween en het spookhuis. Ben benieuwd naar je verhaal hierover. Je weet dat Esmee op halloween jarig is, altijd weer leuk om op die dag een feestje te geven. Veel groetjes van ons allemaal en tot een nieuwe mail!

  • 09 Oktober 2012 - 22:56

    Franca:

    was niet de bedoeling mar computer reageerde niet, tenminste dat dacht ik

  • 09 Oktober 2012 - 22:56

    Franca:

    was niet de bedoeling mar computer reageerde niet, tenminste dat dacht ik

  • 21 Oktober 2012 - 09:11

    Sandra:

    Hi Willemijn,
    Wat fijn dat je zo enthousiast bent! Je hebt je draai al helemaal gevonden. En het is natuurlijk heel fijn dat je het heel goed kan vinden met de gastouders! Ik moet wel heel erg lachen om de opdrachten die jullie verzinnen als je een spel verliest!

    Ik ben dinsdag met je moeder, Fabienne en nog 3 anderen naar de film de Verbouwing geweest. Was een hele leuke en spannende film! Het is hier nu herfstvakantie en als Eef donderdag niet hoeft te tennissen, dan gaan wij met zijn 4-en naar de negen straatjes in A'dam. Ken je dat?

    Heb jij ook al vakantie? Heel veel plezier en succes!
    Wat zal jij straks goed engels spreken!
    Lieve groetjes Sandra

  • 29 Oktober 2012 - 20:27

    Eefje:

    heeey willy!!
    eindelijk snap ik nu hoe ik bij je blog kan komen!
    echt super leuk!
    en leuk dat je het zo naar je zin hebt enzo!
    en heb je al weer een weddeschap verloren (of gewonnen?)
    heeel veeel xxxxjes :)
    Eefje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

willemijn

op 2 september ben ik naar Brighton vertrokken om high school te gaan doen voor een jaar. ik heb een blog aangemaakt zodat de mensen die geïnteresseerd zijn mij kunnen volgen.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 778
Totaal aantal bezoekers 8987

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: