2 maanden Brighton - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van willemijn francken - WaarBenJij.nu 2 maanden Brighton - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van willemijn francken - WaarBenJij.nu

2 maanden Brighton

Blijf op de hoogte en volg willemijn

04 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

2 maanden in Brighton zijn alweer voorbij,
gaat echt super snel.

heb hier nu helemaal me plek.
net een lekker weekje vakantie gehad.
uitgerust voor de kerst die gaat komen,
het is echt een happening, iedereen heeft het al over kerst
en er worden al kerstcadeau's gekocht en al eten voor kerst.
maar mijn host family vind het ook heel leuk om sinterklaas te vieren,
dus ook dit jaar wordt het surprises maken en een engels sinterklaas gedicht.

afgelopen maand veel gedaan.
ben een dagje naar Londen geweest en daar afgesproken met Floor (vriendin uit Nederland) zij kwam vanuit Oxford.
was super gezellig om haar weer even te zien,
we zijn naar big ben geweest, Londen eye gezien, Buckingham palace.
en natuurlijk geshopt :)
en een paar weken later kwam floor 2 nachtjes in Brighton logeren.
heel Brighton laten zien, geshopt, uitgeweest was super leuk!

verder is Helloween een big happening hier.
liep ik over straat in brighton waren er allemaal mensen verkleed als zombies die gewoon door de stad liepen, haha
en samen met james en pete naar Fright night geweest.
we hebben een potje gegilt en gelachen, was heel leuk.
was zelfs zo leuk dat we nog een keer zijn gegaan en lydia en
Matilda(huisgenoot) hebben overgehaald om toch maar mee te gaan.
een week later weer naar Fright night gegaan met Lydia en Matilda.

Sofia de exchange student die Lydia en james vorig jaar hadden was nog een paar daagjes komen logeren, was heel erg gezellig
met elkaar uit eten geweest, geshopt, uitgegaan super veel gelachen.

nog een dagje naar the seven sisters geweest (7 kliffen)
soort natuur gebied. daar gefietst met de exchange groep.
was heel mooi. wel even verdwaald. in plaats van dat we naar de 7 kliffen fietsen, fietsen we naar een boerderij in the middle of nowhere.
maar we kwamen er toch wel snel achter dat we verkeerd fietsten.

voor de verjaardag van een vriendin naar paranormal activity 4 geweest in de bios. ik hou al niet van horror laat staan in de bios.
dit was dus niet zo'n groot succes, heb wel gelachen want iedereen in de bios was gewoon aan het gillen haha.

verder gaat het op school ook goed,
engels praten gaat eigenlijk heel goed, alleen het schrijven is nog wel lastig.

deze vakantie druk geweest met mijn kamer schilderen.
mijn kamer is grijs met wit geworden en een nieuwe vloer, ziet er helemaal goed uit. En heb een nieuwe huisgenoot Matilda.

dit was het weer eventjes,
lots of love from Brighton

  • 04 November 2012 - 21:28

    Mama:

    Gezellig verslag Will, wist niet dat je twee keer naar Fright night was geweest, lachen.
    En naar een horrorfilm in de bios, stoer hoor, dat heb ik zelfs nog nooit gedaan in mijn
    46 jaar. Veel liefs and great big hughes XXX

  • 05 November 2012 - 17:27

    Eefje:

    inderdaad heel leuk wil!!
    en ook super leuke foto's!
    xxxxxxzies

  • 05 November 2012 - 17:27

    Eefje:

    inderdaad heel leuk wil!!
    en ook super leuke foto's!
    xxxxxxzies

  • 05 November 2012 - 17:28

    Eefje:

    sorry was niet de bedoeling om hem 2 x te versturen :)

  • 05 November 2012 - 22:48

    Lisanne:

    nog 8 maanden =D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

willemijn

op 2 september ben ik naar Brighton vertrokken om high school te gaan doen voor een jaar. ik heb een blog aangemaakt zodat de mensen die geïnteresseerd zijn mij kunnen volgen.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 8987

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: