Brighton!! - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van willemijn francken - WaarBenJij.nu Brighton!! - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van willemijn francken - WaarBenJij.nu

Brighton!!

Blijf op de hoogte en volg willemijn

06 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

3 maandjes in Brighton alweer,
heb het echt super naar me zin!

afgelopen maand naar Oxford geweest, heb daar Floor opgezocht (vriendinnetje uit Nederland :)) ) was echt super leuk. zijn dagje wezen shoppen de universiteiten in Oxford gezien echt super leuke stad! met ook een hele leuke club, haha :)

verder is hier in Brighton, the pavilion. het paleis in Brighton.
daar ben ik met Lydia haar klas heen geweest, was heel leuk om even te zien. want als je er elke dag met de bus langs rijdt was ik toch wel nieuwsgierig hoe the pavilion er van binnen uit zou zien.

James had een operatie gehad, 3 tanden waren eruit gehaald. dus lydia en ik moesten maar even extra lief zijn. voordat ie zijn operatie had, waren we uit eten gegaan en hadden we hem in het restaurant verrast met allemaal cadeau's was heel leuk. gaat nu allemaal weer helemaal goed met James.

met mijn English lit klas naar London geweest, om een toneelstuk te zien, Twelfth Night een Shakespeare play, dat boek hadden we helemaal behandeld met mijn English lit klas. was echt een hele leuke dag, om weer even in london te zijn, super mooi theater. alleen het toneelstuk was wel een beetje saai, want het is natuurlijk Shakespeare dus dat is allemaal in oud engels dus was wel lastig soms om te volgen.

afgelopen zondag met Lydia en James christmas shopping gedaan, en een kerstboom uitgezocht! haha eindelijk heb ik ook een echte kerstboom en geen neppe dit jaar :p, kwamen we thuis met de kerstboom was ie toch groter dat we dachten, de woonkamer is nu kerstboom met een beetje bank en een tv.

en natuurlijk moest ik Lydia, James en Matilda ook wat meegeven van de Nederlandse sinterklaas! we hadden al een paar weken geleden lootjes getrokken voor de surprises, James en ik hadden elkaar, en lydia en Matilda. Matilda had voor lydia een grote kies gemaakt, want lydia haar kies was getrokken. James had voor mij een grote luchtballon gemaakt met een mega helium ballon echt super leuk! lydia had voor Matilda een ikea gemaakt, Matilda komt uit zweden en ik had voor James een bordgame gemaakt was echt een super geslaagde avond! heel erg leuk!

op school gaat ook alles goed :)
bye bye bye and lots of love from Brighton


  • 07 December 2012 - 15:33

    Sandra:

    Hi Willemijn,
    Zo te horen heb jij je draai helemaal gevonden daar in het gezin en op school! Fijn dat het zo goed met je gaat!

    Ik ben net bij je moeder op de koffie geweest voor haar verjaardag. Was even gezellig! Wat een pech voor je vader he met zijn achillespees!

    Nou Willemijn heel veel succes en plezier nog daar!
    Lfs, Sandra en natuurlijk ook van Merel en Ivar

  • 08 December 2012 - 12:06

    Mama:

    Goh we doen het dit jaar weer gewoon met ons oude vertrouwde kerstboom, hij doet ieder jaar weer
    goed dienst, maar ik ben het met je eens er gaat niets boven een echte boom, en het is altijd zo grappig
    als hij idd niet past, te hoog, te breed, valt om uit de standaard, kortom lots of fun with the christmas tree.
    GBHUGES and GBKISSES mummy

  • 09 December 2012 - 12:58

    Hermke:

    Hé Will,

    Klinkt weer allemaal heel gezellig daar in Engeland.
    We zijn gisteren bij papa en mama op bezoek geweest. 't Was natuurlijk een dagje na mama d'r verjaardag. Was heel gezellig. Mama had heel erg lekker gekookt.
    Ik heb het bedeltje gezien wat jij mama gestuurd had erg leuk en ook wel heel erg engels!
    Leuk dat je de kans krijgt om ook wat van andere steden in Engeland te zien. Hoe vond je Londen. Wel een gave stad hè. Nog kans gezien in de Londen Eye van het uitzicht te genieten?
    Wij hebben nu al een paar dagen lekker veel sneeuw en lekkere vorst. Vandaag helaas regen. Net nu Egon mee gaat doen aan een Dickens-evenement hier in Brandevoort. Sneeuw had natuurlijk prima bij dat nostalgische engelse plaatje gepast. Hij moet in stijl gekleed zijn, dus wat oud engels en flinke bakkebaarden. Vorige week is hij gevallen met de fiets en heeft hij zijn duim gebroken. Zit tot zijn elleboog in het gips. Jorg en Roald moeten vandaag bij PSV werken. PSV speelt een thuiswedstrijd en zij moeten dan met een groep anderen de catering doen. Lekker verdienen en als ze geluk hebben krijgen ze ook nog kans wat van de wedstrijd te zien.
    Inger heeft net afgelopen vrijdag haar eerste gala gehad. Nou je weet wel hoe dat gaat, alles er op en eraan. Ik zal eens zien of ik bij dit krabbeltje een fotootje van haar kan doen.

    Hmm die foto lukt niet zo erg goed, daar moet ik nog even op oefenen.
    Oftewel die komt niet meer of later.

    Geniet van de kersttijd, altijd heel sfeervol in Engeland.

    Liefs van mij, Hermke

  • 11 Januari 2013 - 17:07

    Ngoclan:

    Super leuk om te lezen dit! Aangezien ik en een vriendin over 2 weken ook naar Brighton gaan voor 5 maanden.

    Heb je nog leuke tips voor restaurantjes of dingen die we daar moeten zien/bezoeken etc?

    Groetjes,
    Ngoc lan.

  • 12 Januari 2013 - 17:06

    Willemijn:

    hoi Ngoc lan,
    wat leuk dat jullie naar Brighton gaan!
    het is hier echt heel erg leuk!
    wat een leuk restaurant is is côte, coho en red roaster zijn leuke coffeeshops,
    het uitgaan in Brighton is ook echt heel leuk!
    een leuke bar is mybar, en leuke clubs zijn bij de boulevard op het strand!
    heel veel plezier
    groetjes Willemijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

willemijn

op 2 september ben ik naar Brighton vertrokken om high school te gaan doen voor een jaar. ik heb een blog aangemaakt zodat de mensen die geïnteresseerd zijn mij kunnen volgen.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 433
Totaal aantal bezoekers 8984

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: