aangekomen in Brighton - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van willemijn francken - WaarBenJij.nu aangekomen in Brighton - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van willemijn francken - WaarBenJij.nu

aangekomen in Brighton

Blijf op de hoogte en volg willemijn

03 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

gister vertrokken uit Nederland naar Brighton!
de vlucht was goed gegaan en op Londen Gatwick kwamen mijn gast ouders me ophalen. Later die dag kwam Robertha aan. een andere exchange student ze verblijft in het zelfde gastgezin als ik.
met het gastgezin en Robertha klikt het heel goed.
vandaag zijn we de stad in gegaan. Brighton is best wel groot maar heel leuk!
alles gaat hier met de bus dus dat is wel even wennen :p
donderdag heb ik mijn eerste schooldag ben heel benieuwd!
byeex

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

willemijn

op 2 september ben ik naar Brighton vertrokken om high school te gaan doen voor een jaar. ik heb een blog aangemaakt zodat de mensen die geïnteresseerd zijn mij kunnen volgen.

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 9000

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: